Miksi SEO orgaaninen (ei-mainoksen valista) hakukoneoptimointi on tärkeätä? Asiakkaat ovat siirtyneet mobiiliin yli 50 %. Maksettuja mainoksia painavat yhä harvemmat 20 %. Optimoinnin jälkeen tuotot ovat ilmaisia. Some:n tärkeys kasvaa (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest). Edellä mainittujen optimointi tarvitsee erityisosaamista, otan yhteyttä 040 517 0112, home-koira@outlook.com.

Yhteystiedot

Todistettu SEO hakukoneoptimointi
Vakiot tehokkaat esivaihetta 5 vaihtetta

Vaihe 1: Business Evaluation & Site Analysis

Become familiar with your business, your target audience and your goals. Then we analyze the current site’s content, mapping, code, and keyword density to discover site weaknesses & strengths.

Vaihe 2: Strategy & Goal Development

Develop a customized plan to take your current site and transform it into a site that begins to rank above your competition and higher for the keywords your target audience uses the most.

Vaihe 3: Kilpailija-analyysi: optimointitaso, hakusanat, web sivut

Vaihe 3: Setup

Implementation of SEO hakukoneoptimointi technical prerequisites such as tools, dashboards, and analytic systems so we don’t miss an inch of your optimization success.

Vaihe 4: Optimization Execution,

Execution of on-site and on-page optimization strategies that consist of cleaning up your site’s code, content, architecture, mapping, keyword usage and much more.

Vaihe 5: seuranta ja parantaminen kuukauden ajan. Rahat takaisin, jos sijoitus ei parane 20 %.

Provide continuous on-page optimization, blogging, link-building, consultation, and strategy to ensure lasting success for your company.

SEO Hakukoneoptimointi Home VOC Oy
SEO Hakukoneoptimointi Home VOC Oy

 

 

 

 

 

 

 

Tehokkaat 10 käytännön SEO Hakukoneoptimointi vaihetta

1. Sosiaalinen media

Harvemmin nykyään enää törmää sivustoihin, joissa sosiaalisen median jakonappeja ei olisi, mutta joka tapauksessa ne tulisi lisätä sivuille kuin sivuille. Myös hakukoneet ottavat jakomäärät huomioon. Tämän lisäksi jakomäärillä on suuri vaikutus lukijoihin. Jos sinulla on kaksi samaa aihetta käsittelevää artikkelia, joista toista on jaettu tuhat kertaa ja toista vain kerran, kumman luet?

2. Sivuston nopeus

Sivuston nopeus vaikuttaa sivuston rankkaukseen. Tämän lisäksi se vaikuttaa tietysti myös lukijoihin. Jäätkö sinä odottamaan sivua, joka latautuu yli viisi sekuntia vai poistuitko jo?

3. Responsiivinen suunnittelu

Mobiilikäyttö kasvaa koko ajan, joten sivuston kannattaa olla responsiivinen. Kun sivusto tehdään responsiivisesti, tällöin on olemassa vain yksi sivusto ja osoite, joka toimii kaikilla laitteilla. Tämän myötä esimerkiksi ulkoiset linkit linkkaavat aina samaan sivustoon, eivätkä esimerkiksi erilliseen työpöytä- tai mobiilisivustoon.

4. Käyttäjäystävälliset osoitteet

Käyttäjäystävälliset osoitteet ovat olleet jo jonkin aikaa sisällönhallintajärjestelmien perusominaisuus, mutta silti välillä näkee sivustoja, joissa ne eivät ole käytössä. WordPressissä osoiterakenteen saa helposti muutettua asetuksista.

 

5. Sivukartta

Sivustolla kannattaa aina olla automaattisesti päivittyvä XML-sivukartta.

6. Kuvat

Myös kuvien suhteen on tehtävissä optimointia. Ensinnäkin kuvatiedoston nimi kannattaa asettaa mahdollisimman kuvaavaksi.

7. Murupolku

Murupolku on linkkipolku, joka kertoo sekä käyttäjälle että hakukoneille, mikä sivuston rakenne on. Esimerkin murupolusta näet tämän sivun yläosassa heti artikkelin otsikon yläpuolella.

 

8. Linkit

Linkitys on olennainen osa sisältöä. Linkin nimeä kannattaa siis myös aina miettiä. Erityisesti yleiset termit kuten ”lue lisää” tai ”täällä” ovat huonoja. Alla on esimerkki, alleviivattu kohta tarkoittaa linkkiä.

 

 

9. Sivujen otsakkeet

SEO:n avulla voi määrittää sivujen otsakkeiden muodot. Otsakkeella tarkoitan sitä, joka näkyy selaimen välilehdellä

SEO > Titles & Metas kohdan otsakkeet kannattaa käydä läpi. Jotkin otsakkeet ovat oletuksena englanniksi, joten ne kannattaa kääntää.

10. Sisältö

Jos olet joskus etsinyt tai lukenut artikkeleita hakukoneoptimoinnista, olet luultavasti törmännyt lauseeseen ”Content is king.”. Sisältö on tosiaan sivustojen kuningas. Jos haluat sivustollesi liikennettä, luultavasti sivustollasi pitää olla sisältöä, joka kiinnostaa ihmisiä. Miksi kukaan muuten kävisi sivuilla?